Ridit, och lite annat ♥♥

Heey!! Igår skulle ju vi till travet vid 7! Men så blitte det inte.. För när mamma kom ut var det bara lille Koddy kvar i hagen:P Så hon kom in o sa det till oss och så började vi leta. Vi i letade i ca 1,5 timmar innan jag o vår granne hittade dom på ett fält där mamma redan hade letat!! ;) mene dom fick stå inne en liten stund innan vi åkte till travet.

Sen när vi körde så körde jag först Morris med helstängt det gick väl ganska bra!! mene sen körde jag Bambii med helstängt (också) och det gick SKITBRAA!!!! :D hon gick på 2.48,? på 500m!! ;D
Sen fick jag köra Q lite också. 


Idag red jag Lunne lite på ridbanan! det gick bra det me! mene han va GANSKA (väldigt) pigg!!!

Mene heddå!!! ♥♥♥
 En gammal bild med Bumbi♥


Kommentarer
Postat av: evvelina

var det kul att köra lilla kuppe? (Q) :) <3

2012-07-02 @ 23:53:06
URL: http://evelinalarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0