Startlistor Östanåkra!

Här ska ni få startlistorna till Östanåkra länkade (om ni inte redan kollat dom såklart)
Kommer ju dit på Fredagen oxå. JAG i lopp 1 med ILA ROLL!http://www.sptf.nu/startlistor/Oa_120810.pdf
 
Sen har vi ju Söndagen oxå. Då startar jag CINDY i lopp 4. Montèn,, hoppas på bra tid! Efter det Q i lopp 6. Till sist ILA ROLL i lopp 9.KOLLA!!http://www.sptf.nu/startlistor/Oa_120812.pdf
 
HÅLL TUMMARNA!!

Ridning med Cindy Bilder!

NU ska ni få bilderna från ridningen idag!
Tyvärr inga från när jag red. Men bilder är ju alltid bilder...right?!
Fina Cindy♥ TACK Evelina för att jag får låna henne!Världens bästa....♥

loowiizaas.webblogg.se

Ni har väl inte missat att jag oxxå bloggar på  http://loowiizaas.webblogg.se/
Men det betyder ju INTE att jag kommer sluta blogga här!
Kommer blogga här tills denna blogg läggs ner. PUNKT SLUT!

Packar...

Hallou!
Ska packa nu (snart) till Tingsryd.
Men igår så red jag ju Ruter! Först lite i hagen. Sen lite galopp på ängarna;) Å efter det lite till i hagen.
Det vart ju typ VARMT då så vi åkte till stranden, hem bytte om o efter det marknad. Köpte typ bah lite godis. Älskar marknadsgodis!♥
Hursom helst så ska jag bara packa idag.Vad jag vet än så länge. Ska kolla upp om jag skulle rida nån häst på Östanåkra. Måste bara hitta numret till dom först;) Får se efter det om Cindy får följa med dit!
 
Ni glömmer väl inte att hålla tummarna imon! Får se om det kan bli nån placering;)
Tuffs hade ju bäst tid....men man kan ju alltid försöka komma till Stockholm!(haha,, lycka till!(till mig själv))
 
Tror nästan att vi skulle ha med oss Q till Tingsryd,, träna honom lite,, o prova lite utrustning på honom. Han springer ju ganska knackigt. Vi tror att det kan ha någonting med checkremmen att göra. Efter som att han springer ''upp, ner, upp, ner med huvudet!
 
STARTLISTA!!
bild från gotland

RSS 2.0