Goder Morgon! :D

Heejsan heejsan på er. Idag ska jag till travet med LOPPAN. Men jag bloggar mer sen!!


HEEJDÅÅ♥♥♥♥






// Frejsaan♥♥♥


Heey Heey!!! :)

Har precis kommit in från stallet, kört Bambii:) Vi körde först på fältet, sen körde vi in i skogen & sen till flyget!! Idag fick Lill-Knodden (Koddy) följa med:D
Imon blire travet med Loppisen (Loppan).

 När vi körde Loppan hemma en gång....
 ..... fick Bamse följa med :)


heejdåå


//Frejsaan <33

Allting kommer sen....

Ja som rubriken sa så hinner jag inte riktigt ladda upp alla bilder men idag har iaf ridit Ruter sen åt jag lunch hos mormor... hem o köra ♥Öride♥ sen rida lite,, (Julia red mest) Nu har jag nyss tagit in honom från hagen(han fick gå ut lite med dom små!!♥ Nu ska jag kolla lite på tv sen ladda upp bilder här efter det mera tv!

/DÅ!!

♥Öride♥

Nu ääääntligen är datan ledig,, Jag har kört en fantastisk häst idag... gissa.....♥Öride♥ För er som inte vet så har jag klippt honom o sen dess (söndags) har han varit HUR pigg som helst! Så nu idag hade jag tid att köra honom så då gjorde jag ju såklart det!♥ Han var superpigg, trippade på tå när vi skulle skritta o travade som en .....ja jag vet inte vad!!:D LOVAR att det kommer bilder från b.la. klippningen o praoen....aja nu ska ni få veta en sak...imon ska jag till Kalmar o där shoppar vi lite sen STADSHOTELLET...¨på Lördag V75 i Kalmar!! Hjälper till lite med ponnykörning/ponnyridning sen bara va på travet en V75 dag!!.....HÄRLIGT Aja nu pluggande o tv...matte prov imon!!

/DÅ!!

7/3-12

Igår så hade jag ju prao som ni kanke vet...jag var hos Frejas mamma,, vi var mest på Kalmar hästsportklubb:D (Kommer bilder sen) Nu sitter jag i skolan o bloggar,, vi håller på med ett läsprojekt typ men den som jag läser med är sjuk så jag sitter lite vid datan istället!! I eftermiddag ska jag rida Rut lite o mysa med Öride,, det var ju rätt så länge sedan jag träffade honom med tanke på att jag brukar träffa honom varje dag!!;P Så nu var det väl inget mer att säga så

 

/DÅ!!


Morning!♥

För en stund sen klev vi upp ur sängen,, man kan väl lungt säga att det blev lite stressit för Freja men nu är hon iaf ute vid bussen hoppas jag:P Eller hon kanske redan åker?? Vad vet jag?? Typ inget!!♥Men aja nu sitter jag typ lite vid datan medans Malin är ute o matar hästarna:D♥LYX♥

Vi HÄR NUU!!

Nu är vi båda här (i Kalmar) igen!! Inte med häst denna gången utan jag(Lowiza) är ju här för att praoa hos Frejas mamma!! Smart för då får ju jag(Lowiza) sova här hos Freja!♥ Imon efter att Freja har varit i skolan ska vi på CLINIC med DOUGLAS och AGNETA LINDERLÖW (Douglas är lanslagsryttare i hoppning)

Efter teet: Nu är Molly och Lowiza uppe och bäddar medan jag (Freja) bloggar. Vi ska typ snart gå och lägga oss:(



PONNYTRAVAREN MULLE!!♥♥

♥♥BYEBYE♥♥

Snart blire Kalmar!!♥

Nu ska jag typ packa sen åker jag med mammas kollega till Nybro o blir förhoppningsvis hämtad utav typ Eero eller Malin,, sovar hos Freja o imon praoar jag hos hennes mamma!!KUL:D Smart oxå för då får jag ju vara med Frejsaan!:P Måste packa nu så

/DÅ!!

Heey!!! :D

Lezzen att jag inte bloggat på länge!!! :(( Men nu ska jag berätta ngt superkuul.....bambambambam..... Min bäzzis Matilda har varit hos mej sen i fredags och då red vi en gång (jag på Örnie hon på Loppan), i lördags red jag två ggr (Gossen och Örnie) och körde Loppan på travet och Matilda red Loppan när hon hade vilat sej i hagen. När vi red i dungen så flög jag av och när vi red på fältet flög Matilda av;) Idag red vi på långritt med fika!! Först red vi upp till huset för att vi skulle hämta min telefon, då flög både jag och Matilda av. Jag för att Örnie drog ner huvudet när jag hoppade upp (trillade till andra sidan) Matilda skulle precis hoppa av men precis innan drog Loppan OCKSÅ ner huvudet, DUNK, där flög hon av. Sen trillade hon av igen (kommer inte ihåg ngt från det), nästa gång jag trilla av så slog jag huvudet i ett träd och Örnie sprang iväg. När vi hade fixat allt med hästarna så hoppade vi med Bamse. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så <3BYEBYE<33 

Inte så mycket men lite....

Idag har jag typ ridit lite på Öride, Prisma har blivit tömkörd o så har Öride fått en grov genomborstning o MYCKET kärlek ...imon blire travet hinner inte mer nu så

/DÅ!

Ska snart ut....♥

Nu ska jag snart ut för att köra Öride,, tror att jag kör hårt i backarna så blire travet på lördag!!;)

Glömde USB-kablen i Kalmar igen så därför inga bilder!:(

RSS 2.0