Väskan!!

Asså,, jag skulle göra matteläxan o märkte hur sjuuukt mycket grejjor jah hade i den,, men de va kanske tyr för nu blev ju den rensad;)


Ska bah

Äta, läxan,sen stallet;)


Vah händer denna helg??

Denna helgen kommer det nog att Vah lite dåålig uppdatering,, vet att de inte e bra men vi båda ska försöka att mobilblogga så mycket de bah går! PROMISE!<33 imon äre ju fredag å då så ska jah nog köra ganska långt med Amorillo. Lördag tävlar jah Ila Roll i monte;) stannar typ heeela tävlingsdagen där. Lunne ska ut i ett lopp oxxå,, KOLLA! Anna som har kört ammo ska köra honom. Efter det följer Freja meh mig hem. Vi fixxar lite till Söndagen. För då äre ju "Vi I Travskolan" Ska bli Skitkul!! Som ni märker blire ju typ bah mobilupdate:( men det funkar lah de me?? Hoppas de. Bäst ä ju att de blir live! Massa bilde kommer komma,, PROMISE!<33


lunch time:)


Skolan nurå?!?!


Ridningen....SÄMST

Okay, nu ska nu få veta hur det gick på ridningen idag. Jo det va nog en utav dem SÄMSTA ridlektionerna evvah!
Jag fick inte rida PEGALL:# O istället fick jag King. Han drog i tyglarna o gick SUPPER lågt med huvudet. Domhära knopparna eller vad man ska säga som sitter på tyglarna va typ borta så tygeln bah gled!! Men efter halva så bytte jag till Duffy. Han var väldigt stor o gick som en trut,, men han va bättre än King....Nästa gång SKA jag ha PEGALL....annars.......venne.

nog om de tråkiga nu,,Natti, natti o sov gott!♥

Ridning nu...

Nu skall jag bah äta o sen rida..


Pegall!♥


Ammo...

Kom NYSS in för att jag har vart o lämnat ett brev åt mamma.(Till typ min kusin eller nåt)
Men jag har ju såklart tränat Ammo oxxå. Han kändes VÄLDIGT rullig,, men det kan ju bero på att jag inte värmde så mycket:P



Azz tråååkigt!

Har vart i skolan idag...det va ''tillsammansdag'' (blä) jag o en kompis va ledare för en grupp,, gick INTE så bra för oss i poäng om man jämför med andra men, yahyah!

Idag hade jga väl tänkt att köra lite speed med Amorillo.....tar kanske lite bilder som kommer upp här sen om ni har tur. Inte bestämt än om jag köra i sulky eller rockard, men får lah se.

Ikväll äre ridning....dressyr idag efter som att vi har vart på terrängbanan nu...'

Men nu ska jag ut o köra så kanske bloggar mera sen

//DÅ!

Tränat Q!

Hay, kom nyss in efter att jag har tränat Q! Körde bara lite speed. Men AMAGAAD va han springer å tittar på precis ALLT! Slingrar sig som en liten orm mellan skacklarna. Jobbigt, men annars är han ganska kul att köra. Suupersööt oxxå ju!♥

Amorillo tränade jag ju igår på galopprundan. Han sprang på bra o vi körde 3 varv.




Körning snaaart...

Ska snart ut o köra Amorillo men tänkt blogga lite först......

Som nu vet ska Freja o jag vara med i VI I TRAVSKOLAN! Det ska bli JÄTTE kul...vi åker på Söndag. Vet typ inte vilken tid eller NÅGONTING mer än att jag skall PLUGGA som tusan!♥ Vi bara måste komma till final ju! Men aja ni kan läsa lite om den första deltävlingen som redan har varit här: http://www.ungatravet.se/article/2.287
GRATTIS ÅRJÄNG!

(något annat)

Tror att Amorillo får gå galopprundan idag.

kanske kommer lite bilder sen...

GÄVLE!!

Heejasaan det är Freja häär! Nu sitter jag i bilen på väg till Gävle, vi ska hämta Astor:)osså har vi Loppan med oss för hon ska betäcka med Dollman (Örides farfar(tror jag)) men nu stannade vi på en rastplats så jag bloggar mera sen:D


Lite om helgen

I fredags:
Tävlade både jag och Lowiza, jag med Loppan hon med Cindy. Jag kom 5:a på 2.41,?, Lowiza kom 6:a på 2.45,?. Sen åkte vi hem till mej och sov här.

I lördags:
Var vi på travet och tränade pollar. Först körde jag Bambii, Molly Örnie, Julia Q och Lowiza Amorillo. Jag och Lowiza körde på banan med Bambii och Amorillo först, sen sa mamma att vi skulle köra Örnie och Q på banan också.
Sen var det Vi I Travskolan-övningar.
Men har jag sagt att vi ska visa Bambii på tre-års test i år?? Annars säger jag det nu ;)

Idag:
Har vi tömkört Koddy. Det var väl typ bah det!






Men vi (mamma, jag, Molly och kanske pappa) ska åka till GÄVLE på onsdag. Vi ska lämna Loppan där för betäckning och så ska vi ta med en ponny som heter Astor ner till Kalmar.


Men hejdåå!!!!//// Moi

Gott väder!!

Azzå shit vilket fint väder det har varit!♥ Har solat o kört hästar.....men inte bloggat.....man vill ju typ inte sitta vid datan när det är så hiimla fint väder! Fast nu äre lite dåligare så då lite blogging;)

Startar fyra lopp på söndag....checka startlistorna!!http://www.sptf.nu/startlistor/Kr_120506.PDF JAG i lopp 1,7,10 o 13!

Nu ska jag köra o sen kommer en kompis som ska sova över!

RSS 2.0