30 dagars

Haj, jag har ju som ni kanske märkt inte bloggat igår så jag tänkte att det kanske kan bli lättare att blogga i några dagar om jag kör en 30-dagars listan. Det kommer ju bli lite ändringar i den efter som att den är inriktad mot ridning men jag kommer att byta ut det mot trav:>

1. En bild på min favvo-häst.
2.När och varför jag började köra trav.
3.Det här behöver jag träna mer på.
4.Det här är jag bra på.
5.Favvo-bilder jag har tagit.
6.Alla hästar i stallet.
7.Min favvo travskole-häst.
8.Min största rädsla inom travsport.
9.Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, varför?
10. 10 saker du inte visste om mig.
11.En låt som påminner om en häst du älskar.
12.Annan sport jag vill prova.
13.Min högsta dröm.
14.Saker jag gör vardagligen.
15.Varför hästar får mig att må bra.
16.En bild som gör mig lycklig.
17.Bästa låt.
18.En bild jag aldrig publicerat förut.
19.Bild på mina 3 bästa vänner.
20.Något jag vill göra.
21.Någon jag vill träffa.
22.Något jag vill bli när jag blir stor.
23.Hoppning eller trav.
24.Mitt motto.
25.Någon jag vill träffa vardagligen.
26.Hur min avänner beskriver mig.
27.Vill jag att  mitt liv ser ut om 20 år.
28.Någon som älskar mig.
29.Något jag tycker om att göra.
30.Mitt mål med hästar.

Ja jag gjorde lite ändringar i den för vissa saker tycker jag var konstiga;)
Men denna 30-dagars lista betyder inte att jag inte kommer att skriva om något annat så tro inte det!'

DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0