Anonym

Hej , detta är en tävling.. ! ni ska lista ut vem detta är!:)  ( ni får veta 10 saker om mig :),)

1. Jag har en häst.               
 2. Jag går på mellanstadiet.   
3. Jag är lowizas kompis.      
4. Jag går inte i lowizas klass.
5. Jag har inte en egen blogg.
6. Jag bor i ett stort hus.       
7. Mitt hus är vitt.                  
8. Jag har bror.                     
9. Jag har syster.                   
      10.Jag har brunt hår.                     



era svar får ni maila till [email protected] glöm  inte att skriva era namn!! priset är......hemligt.... så glöm nu inte att gissa!!  de var allt, byebye.. <33


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dipsy (Freja) så klart!!!!!!

2012-05-03 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0