Idag+Igår!!

Heysan swejsan!!
Ja som ni kanske märkte så bloggade ju inte jag igår:( Men nu kommer ju då gårdagen:

Vi hade ju avslutning...och det är ju såå skönt med jullov;)D) Efter det så drog vi hem till Alma, typ kl.3 så gick vi för att bada....det va såå varmt o skönt!! Å sen var jag hemma i nån timme kanske, o då gjorde jag ju inte mycket kollade lite på Jul med Ernst men sen kom Alma. Vi fixade lite julklappar å så, men har fortfarande inget till Frejsan :*| Men vem vet kanske hittar nåt, vi kanske åker till grand så så kanske man hittar nåt?? får hoppas det! Jaja nu ska jag iaf ut och fixa lite med Öride

psst.. lovar att det kommer en julkortsbid sen på julafton;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0