Julklappar

Hej, jag vet jag har inte bloggat dom senaste dagarna:(( Men det har ju liksom varit jullov så......Jaja nu ska ni iaf få veta lite om mina julklappar ...a jag fick en gitarr, cd spelare( som man kan spela in på, sjunga kareoke och lyssna på cd-skivor),presentkort(H&M)öronhängen, jättefin stickad kofta, hitts 2011( det är typ en bok med bra låtar som man kan spela på gitarr och piano) någon make up grejj, massa pengaroch en jätte fin tröja av min kusin Maj!! Men ändå jag har ju liksom Öride....& honom fick jag ju i julklapp år....få se nu , jag fick honom när jag va 8 Men det var ju efter nyår...äh får kolla upp det de måste vart 2007/2008....tror jag;)Men jaja nu får det bli ett kramigt

/DÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0