Nobelfesten.....

Halloj, nu har jag precis kommit hem från Nobelfesten' Det var såå kul!!:D  Ja ni vet nog var det var som skulle hända, men till förrätt var det lite frukt (annarnas, vindruvor) Det var tomat bröd och lite pålägg(ost, skinka) Dt var helt ok och jag åt upp allt!! Sen till varmrätt så var det kyckling, potatisbullar och bea.''gott'' Nu till det godaste...efterrätt så klart....det var vaniljglass med varm hallonsås. Det var såå himla lyckat ass夤¤¤¤ Och mitt i alltihop så vafr det prisutdelning...det var 3-4 i varje grupp....vi far ca 150pers. så alltså blir det ca:40 grupper.... det var pris från 1-3plats och ett illustrationspris. Och jag kom faktiskt 2:a är såå himla nöjjd**** här kommer lite bilder på priset!!


wiie

fin lykta

chokladtomte....mums....

och en stiftpenna

jaja sen var det att dansa vals och efter det disco ni ska få se lite hur jag såg ut och så hade jag tänkt..


orkade inte sätta på lösnaglar så jag tog mina riktiga istället

hade in inbakad fläta som gick lite snett en bit

dessa öronhängen


andra sidan



hade även denna lilla ''handväska''eller vad man nu säger!

Så det kanske kommer lite bilder sedan på mina kompisar men måste kolla så att det är ok med dom att jag lägger ut bilder på dom

/DÅ!!


Kommentarer
Postat av: Sofia - TeamSaSo

Söt du e! bilder på klänningen? :)

2011-12-08 @ 22:05:40
URL: http://teamsaso.blogg.se/
Postat av: mikaela 5a

Snygga kläder på nobelfesten!!!:)

2011-12-20 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0