ooh...

Hallojsan, jag bloggade ju inte igår för var typ hela dan i Kalmar, dock inte för att träffa Freja denns gång. Vi julhandlade faktiskt!! Jag köpte ett par skor men inte så många julklappar, så jag vet liksom inte vad jag ska ge till alla!! Här kommer en bild på mina nya skor:
 

 asså jag vet inte vad som har hänt för det går inte att ladda upp bilder men det kanske kommer i ett annat innlägg♥♥♥

Men idag har jag putsat alla mina/örides utrustning, vissa saker hade möglat!!....bläää.....efter det red jag Öride och körde lite frihetsdresasyr man kan väl lungt säga att han tyckte det var roligare med frihetsdressyren!!
....han e så sööt..... Men annars har jag väl int egjort så mycket mer

/DÅ!!


Kommentarer
Postat av: Sofia - TeamSaSo

danke! :)

2011-12-11 @ 19:13:36
URL: http://teamsaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0