Vart med Maj

Heyy, today have i vart with mi kusin May(haha så braing swengelska jag haring)Jaja nu får jag nog skriva på svenska för att ni över huvud taget ska fatta nåt?! ooooh nu ringde Maj sin mamma o hon ska sova över här!! inte helt fel? ne inte om ni frågar mig:D! Så nu kanske ni vill veta lite om vad jag jag har gjort idag....ja vi säger att ni vill det:) aja Maj kom hit vid typ 10 tiden, vi har ridit Öride lite, tyvärr inga bilder för vi kom på det i slutet o då var det för mörkt för bra bilder!!:( Men först red vi lite på ängarna sen försokte vi lära Öride att hoppa och det gick de med:D!Efter det var vi rätt så frusna och tog ett varmt bubbelbad!S-ÖK-Ö-N-T & nu till slut hamnade vi här. Aja nu ska jag och Maj gå för att köra ett YOGA-pass det är hur jobbigt som helst! Man behöver faktiskt träna när man har häst för att kunna stödja när man rider och sköta stalljobbet lättare!!

/DÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0