Inget imorgon...

Tja, nu ska jag nart ut och packa tills imorgon. Jag ska nämligen tävla i kalmar. Det är v.5 och jag sak köra Risslas Cannabis;)Jag skia se ifall jag kan hitta en bild¨på honom;)men den får komma i slutet av inlägget. Jaja idag var vi med i vi i femman:-)Jag vet inte hur det gick men det var ialla fall lite lätta frågor:-)
Men nu hinner jag inte mer. Det blir nog inte något inlägg imorgon, kommer hem sent:(Men på lördag blir det resultat från igår:-)



Här är en bid på Bisse:-)


Kommentarer
Postat av: rina

hahahahaa, jag har en rosa digitalkamera, det har inte duuu, nänän, jag har bättre skärpa, hahahhaa

2011-11-10 @ 20:39:20
Postat av: Loowiizaa♥♥

men du har den alltid innställd på svartvitt så det blir träkiga bilder ändåå,nananänänä

hahha jag kom på en bättre kommertar än duu nänä nana

2011-11-13 @ 16:07:55
Postat av: Rina

ja, fast du Lowiza, det är fkt. coolt att ha svartvitt, men det kanske inte du visste, efterblivna unge, hahahhahahah

2011-11-13 @ 17:29:07
Postat av: Rina

du kan kolla in min blogg nu rinalicious.devote.se

2011-11-13 @ 17:36:47
Postat av: Loowiizaa♥♥

Men jag tänker ine kolla på din blogg ifall alla dina bilder är svartvita!!

2011-11-16 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0