Ni får inte veta....

Nu får ni inte veta hur det gick till i frdags för det orkar jag inte skriva! Men jag kom först från slutet;)På tiden 2.55,? (hans rekord är 2.50,?) Jaja idag hade jag ridning på Kleo, hade dressyr vilket betyder att det gick åt helv*te! Imorgon blir det inget bloggande för jag ska in till kalmar och träffa Freja + träna Öride.

ÅÅ längtar verlkligen till på Onsdag då vi ska ta med oss bilder till skolan och fixa till dom i något program som liknar photo shop, så självklart blir det lite bilder på Öride, kanske laddar upp dom här sedan så att ni får se dom:-) 

Så nu blir det en sööt bild på Kleo:



bilden är tagen från en lite konstig vinkel så hon
ser kanske lite konstig ut;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0