"PLUGGHÄST"

Tjabba tjena hallå, ja det rimmade ju bara synd att jag inte kom på lite mer av mitt fina rim!!(övergår till ämnet) Rubriken på detta inlägg var ju "plugghäst" och vissa kanske vet att vi hade so-prov, va rätt länge sen men jag har ju faktiskt inte berettat resultatet!! Men nu ska ni få veta:.......trummvirvel tack<....46/46 tror jag det var , men det var iaf full pott!! tror nästan att jag var den ända i min klass som fick det!!!:d rätt stolt, inte för att skryta då men a.Här kommer en liten bild på min "plugghäst":



gud va sööt han är!! anledningen till att han inte har öronen
fram här att han koncentrerar sig så lite tystnad skulle
nog inte skada!!d:


Kommentarer
Postat av: Anonym

skryt lite till.

2011-11-24 @ 21:30:58
Postat av: Sofia - TeamSaSo

duktig du & din häst är! :)

anonym: moget! avis eller?

2011-11-24 @ 21:56:56
URL: http://teamsaso.blogg.se/
Postat av: Rina

duktig Lowiza! :)

2011-11-26 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0