Sitter här igen...

Hej och förlåt för att  inte jag har bloggat dom två senaste dagarna:(
Men hag har varit hos en kompis så jag har inte haft tillgång till dator.
Men nu får det bli ett lååångt inlägg istället:)

Ja i onsdags så var det Klubbhoppning. Men det är inte där jag ska börja för att
förra terminen så va det klubbmästerskap. Då vann jag på ridskolehästen Pegall,
Sofia vann men sin häst Lisduff Flash,som hon har i vårt stall, så då blev vi klu-
bbmästare:) Jag på ridskolehäst och Sofia för privathäst. Så här kommer lite bilder från det:)















Ja det var lite bilder från den gången men nu kommer lite,
bilder från när jag vann i onsdags fast jag vet inte'
riktigt vad jag gjorde med honom för han ficke en sån
recerfart så det gick knappt att ta kort efter




suddig:-)

vill inte stå still;)


jaja, jag sa ju att det inte gick att ta kort men jag ska se ifall
jag kan lyckas att ladda upp en film sen;)


Kommentarer
Postat av: Rina

kan du uppdatera, ngn gång!? ;)

2011-11-07 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0