Skolans dator

Halloj, nu sitter jag här på skolans dator. Den funkar faktiskt väldigt bra!! Just nu har vi Kerstin i mediakunskap. Jag har redan loggat in på mitt google-konto så för enkelhetens skull så fick dom som var klara göra vad dom ville;) Självklart väljer jag att blogga!!:) Men jaja nu har väl Kerstin förhoppningsvis fått alla till att logga in eller skapa nya konton. Oups nu börjar det bli ordning här inne bäst att jag slutar!

                                                                                                              DÅ!!

ps.

       ska åka till Freja idag så jag lovar att det blir mer bloggande!!

                                                                                                      ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0