Tävlingen...

NU ska ni äntligen få veta hur det gick på tävlingen, och ja det gick jätte bra, i första loppet sprang han gladeligen förbi alla hästar, sedan ledde han resten av loppet tills vi var på upploppet för då kom Filofax och challe fort som f*n och sprang om så då kom jag tvåa. I andra loppet tog han starten tills sista varvet då kom Ösa fort som f*n och sprang om så då kom jag oxå tvåa men jag är supernöjjd!! Här kommer lite bilder på priserna!;)






åå, älskar verklien texten
den passar så bra till Öride!!♥♥♥♥

Här kommer lite bilder på oss!!



hittade ingen bild på oss så det får bli en
bild på mamma och hästen vi ska låna
till sommaren, Q heter han super sööt!♥♥
(mamma körde honom på
precitionkörningen)

Ni får gärna kolla på mina lopp det är bara att trycka på länken här nedan;)


http://www.youtube.com/user/KalmarPonnytravare#p/u/5/hHsY8kJC8BA

här är det andra loppet:

http://www.youtube.com/user/KalmarPonnytravare#p/u/2/YVZ6ZNQHfaM

så kolla på domma loppen NUU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0