Wiie:D

Tja, hat nu varit och ridit i badeboda. Jag hade Pegall, han var pigg coh glad efter som att det fanns lite hinder uppbyggda!! Något som jag är glad över är att jag fick ner honom i form i längre än två sekunder!! Jag her lärt mig hans knep men det avslöjar jag ju förstås inte:>Men ni kan få en ledtråd "det man ska göra för att det ska gå under lektionen måste mangöra innan lektionen" Typ så kan man säga för att inte avslöja något. För er som inte vet vem Pegall är så  kan jag lugnt säga att han nästan är omöjlig att få ner i form!! Han är en riktig hopphäst och går alltid som en strut!!

(övergår till annat ämne)

Nu kommer goda nyhater från grönrosa karamellerna's sida.....våran statistik har ökat sen sist vi la upp det här på bloggen!! Titta så får ni se!!: Det krånglar så jag kan tyvärr inte visa er men imon ska jag till Freja och då lovar jag att vi ska ladda upp en bild på det!!:>






Kommentarer
Postat av: Rina

jag får gissa? man ska gå o kissa!



2011-11-28 @ 21:52:50
Postat av: Loowiizaa♥♥

haha!!men tyvärr fel!!

2011-11-29 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0