HEJSAN!!! Lowiza här!!:)



ALLGUNNENS ÖRIDE:

ålder:7 år
ras: shettis
mankhöjd:104,6cm
färg:mörkbrun UTAN TÄCKEN (svartskimmel i passet)
antal vinster:8
rekord:2.34,5
ägare:Lowiza Svensson (jag)

LOWIZA SVENSSON:


ålder:11 år
ras: människa (tjej)
mankhöjd: 150cm
färg: brunett (håret) solbränd (fast inte kolsvart) UTAN TÄCKEN
antal vinster: 8 (plus en klubbmästerskapvinst oxå glöm inte den!)
rekord 60m:10.27
ägare: INGEN BESTÄMMER ÖVER MIG SÅ JAG SJÄLV!!!:)

HEJDÅ!/Lowiza

                                 ps.
                                          glöm inte att min staving på mitt namn är väldigt viktig
                                                                                                                         ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0