Kom nyss in...

Nu ska vi se ifall vi kan hitta något roligare än "hej"..hmmm...

HALLOJJ!!<33 Ja idag är dt lite roligare än inlägget skola... Jag kom nyss in från stallet för jag har varit och tränat lite typ 8km här ifrån.. Jag körde typ intervaller på ca:100-150-200m Bästa tiderna blev typ 2.37,7 på grusväg så att jag är skitnöjjd!! okej det kanske inte är så mycket att vara nöjd med , men det var helt annorlunda...Han hade inte ett enda galoppsteg, han travade hur BRA som helst!! Och ifall han travar så den 6:e på tävingen så har jag stora förväntningar:))JAJA det kanske inte blir mer bloggande idag för att det är trav från JÄGERSRO gissa vem som ska ha datan då...JO PAPPA..och han lär inte gå där ifrån i första taget!!

ÅH!! längtar verkligen tills ikväll!! (ledtråd)LÖRDAG = LÖRDAGSGODIS JA!! pappa är och handlar nu så jag får väl se vilka sorter det finns...han sa att han skulle ta alla men vem tror på det??






...mmmm....




OJJ!! kl. är över 12 sändningen från travet började kl.12 så det får bli ett hejdå nu,,



I LOVE YOU ÖRIDE 4-EVER!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin & gullig header & design! :))

2011-10-29 @ 15:39:23
Postat av: Lollo - PonnyPop

Haha, jag har en sådan skål! <3

2012-06-01 @ 21:54:14
URL: http://ponnypop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0