3 ponnysar tränade;)

Nu har jag varit o tränat i Kalmar:D Vi tog med alla 3 ponnysarna:) Det är smidigast så när man ändå är inne liksom....

Lunne: Jag körde honom lite först med Anna o Vitsy. La mig irygg för att jag ville inte sitta o göra förhållningar HELA tiden. Då blir det mest störande:( Men han gick ganska bra,, fast han blir lite stressad när jag ber honom att lägga sig brevid. Han vill ju ALLTID göra sitt bästa o efter som att Vitsy är russ så blev han lite för stressad o då blir det galopp!                                                
Nu har jag köpt en springrem för att det är när han drar upp huvudet som galoppen kommer....

Amorillo: Testade ny utrustning. Helstängt. Efter som att han har srungit o tittat på ALLT! Det var STOR skillnad från BÖRJAN! Tog ett varv på slingan sen ner till banan o rätvarv direkt:D
Första varvet: 3.05,?(INTE VARM)
Andra varvet: 2.54,? (INTE VARM)

Vände upp o käka upp:)

Tredje varvet: 2.48,? (lite varm)
Fjärde varvet: 2.35,? (BRA)
Femte varvet sista 500: 2.28,? (SKITBRA!!)

Är suppernöjjd o så fixxade min ''tränare'' tänderna på ALLA ponnysarna:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0