Does not feel good!

Har vart o tränat i Kalmar ju. Tänkte köra Lunne på kursen,, kom ut lite senare än dom andra o då ville Lunne springa ifatt dom utan att vara uppvärmd.....jag hade inte en chans där bakom! Han ba drog tills det tog stopp i en rygg. Så jag körde in i stallet så fick Malin köra honom lite där. Hon sa att förstod precis hur jag kände o att jag ALDRIG skulle kunna vinna den dragkampen.
-Han e såååhär stark!!
Men sen gav hon mig lite tips o det visade sig att man skulle helst ha ganska slappa tömmar o vara ÖVERDRIVET mjuk. Det har jag ju oxå fattat innan men har ALDRIG gjort det så tydligt NEVER Men sen testade jag att köra lite på körplan o nåt varv på slingan å då vart han JÄTTE mjuk i mun!:D TACK KALMARS TOBBE, MALIN

Sen körde ag ju Amorillo oxå. Han var MYCKET bättre än vanligt. Kan bro på behandlingen! Han gick 2.37,? Han har aldrig gått så sen han kom hit! Så jag = nöjjd!

O efter som att jag inte känner mig så bra så kan jag säga att jag mår KASS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0