Hopptävling med LOPPAN :)

Idag har Matilda (min kompis) tävlat hoppning med LOPPAN. Det gick skitbra!! ;D I framhoppningen hoppade hon ca 6 ggr på två hinder (hon vägrade resten) men sen på själva tävlingen fick hon.........................0 fel!!!!!! HIPP HIPP HURRA!!!!!! Hon fick en rosa-blå rosett.

Igår tränade vi alla ponnysarna♥♥ Matilda o jag o mamma körde först LOPPAN (Matilda o jag) o BAMBII (mamma), sen när vi kom hem käkade vi lite sen gick vi ut och körde ÖRNIE (Matlida) o MORRIS (jag o Molly);)
Blev ingen bild idag, sorry!

Kommentarer
Postat av: Loowiizaa♥♥

GOOD Frejsaan, Loppan o Matilda!

2012-04-07 @ 20:35:23
URL: http://shettisfreaken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0