Hopptävlingen!!


Hallosan! NU vet jag inte riktigt om ni vet att jag  va o tävlade klubbhoppning, om inte så vet ni det nu....jag anmälde mig till LC:n 80cm med Pegall men det vart typ bara jag som hade anmält så jag fick starta en annan klass istället, ackumulatorhoppningen. Tror inte att de är så många som vet va det är så jag förklarar: 1:A hindret ger 1p 2:A 2p o.s.v... I slutet är det två hinder man får välja på, ett det så kallade jokerhindret o ett annat vanligt. Jokerhindret  ger dubbelt så mycket poäng! (jag valde jokerhindret) max var 54p o jag tror att jag var den enda som fick de. I första hand så räknades poäng o i andra hand tid. Jag hade 54p o 48sek. (bästa tiden tror jag) Så det blev.....

VINST!!¨

Så KUL det som inte var kul va att jag fick tävla mot d-ponnys o stora hästar!!:( Men det gick ändå!!

/DÅ!!

Imon äre prao så ni kanske får veta ikväll vart jag ska va:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0