Nu ska ni få veta......

..att det har hänt så mycket att jag inte ens haft lust att blogga!

* Öride stack, jag ramlade ur vagnen.

* Vi åkte till Gävle för att lämna Öride & ta hem en ny häst.

* Jag kunde inte bestämma mig så jag tog hem två st.

Nu ska Öride vara där för att bli lite lungare, under tiden har jag får låna två andra hästar, Kapten Lunne & Amorillo Doll. Om en månad ska någon utav dom åka hem igen. Så förhoppningsvis om några månader får jag hem min ♥Öride♥ igen.

Jag har fått höra att dom i Gävle har gått igenom Öride (en utav dom är kiropraktor) han satt fast i bogarna, och va hemsk i käken. Det kan vara en av anldeningarna till att han har stuckit några ggr, han har ju haft SUPERONT!! *stackars han*

Nu ska jag lova att under denna eller nästa dag att det kommer komma bilder på Amorillo o Lunne!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0