Suppertrött!

Azzå jag är verkligen suppertrött,, gillar INTE lååångdagar! Så idag har jag typ inte gjort nått....lagade mat o städade lite:( Men jag lovvar att jag ska bli BÄTTRE på att blogga!

Frejsaan o jag kanske ska va med i vi i travskolan laget.....första tävlingen är på AXEVALLA,, den kommer vara under på landet festivalen. Då det kommer att vara MASSA akriviteter så KOM DIT! läs mer: http://palandetfestival.se/  det kommer ju inte bah vara HÄSTAR utan det är ju för ALLA!
Kommer finnas
matfest, barnens gård med olika djur, marknadsvimmel,
tävlingar, barnaktiviteter, mässa,trav
o artister av HÖGSTA KLASS!
Kan LUNGT säga att det finns något för alla!

Ett BRA TIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0