Tränat två shettisar!♥

Asså gud va jag har frusit, kännt mig som en ISBIT!

 Men jag har ju sovit med Sofia vi kollade på lite filmer, somnade mellan 00 o 02 kanske! Sen gick vi upp typ halv tio .Sen på eftermiddagen har jag kört☻ Först Lunne, vi körde en runda två varv, första varvet 13 min andra varvet ca10 (klockan krabbade) Men han hade nog inte mått så dåligt ifall vi hade dratt ett varv till!♥Han vart typ SKITPIGG♥ Efter det in o tina lite sen körde jag samma runda me Amorillo oxå. Han vart inte lika pigg men ändå typ samma tider!☻ Jag är supernöjjd♥

Nu är det bestämt att båda hästarna ska ut i lopp om en vecka, min kompis Anna E Frick kunde köra Amorillo så kör jag Lunne♥ Amorillo från start Lunne står på 40m!



/DÅ!

Kommentarer
Postat av: anonym

så söta o duktiga dom verkar vara!♥

2012-04-06 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0