Travet igen!! (licenskurs)

Haajjsaan!!!
Jo, vi har kört nu här!! Freja körde BAMBII;) O jag Lowiza körde Lunne:D Bambii blev körd på banan Okey snabbt , okey SUPERSNABBT bästa tiden vart 2:54,? Skitbra ju!! O jag körde Lunne lite på slingan jag tränade "kontroll" ja jag körde på slingan snabbt o långsamt snabbt o långsamt;) Det gick bra o jag kunde till o me få honom i SKRITT !! Se. När alla hade kommit upp från banan körde jag ner o voltade ett par varv o körde sen ett var på 2.30,? O andra varvet 2.29,? O der var typ lite störande för att konsentrerade sig inte o ba sprang som han ville men ändå snabbt!! Aja nu håller Amorillo på att behandlas så dåå från oss!! Ps. Mobilupdate:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0