LC

Nom nom Lowiza du har inte bloggat på heela dan!! VET, men i förmiddags så var jag ju o tävlade som ni kanske vet, hoppade LC (80cm C-ponny)Pegall vart så j*vla duktig, var lite osäker när jag såg banan men det löste sig han rev inte EN ENDA han vägrade inte på EN ENDA så jag är supernöjd blev riktigt nöjd med kurvan till 2:an, hela han var med o jag oxå!DET är ju liksom en fördel!♥ O jag vann faktiskt!WOOPPAA!!Han var så jätte duktig o framme för skänklen så allting gick super!!Första priset vart såklart rosett, sen var det ett spö och en broderad mössa, ´men jag bytte till andrapriset tyckte att det passade mig bättre!


massageborste (♥Öride♥älskar)



rosa mankam!



Rosett!

JA det vart inte mycket ,men det var ju faktiskt bara en klubbhoppnig!

Sen fick jag en fråga men det är inte riktigt säkert än så det är än så länge hemligt!

Nu är allting putsat o insmörjt med läderfett så imon drar jag till Freja! KUL♥Men innan det blir jag förhoppningsvis hämtad eftersom att jag har LOVAT att rida en häst men nu äre MELODIFESTIVALEN som
gäller så

/DÅ!

Kommentarer
Postat av: Rina

Vad konstigt att du vann haha...;D

2012-02-23 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0