Party!!!

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat på ett tag men men....Har haft så fullt upp med att försöka hinna va med kompisar, hinna med ♥Öride♥ läxor o sen om det ett party som ´jag var tvungen att fixa kläder till;D Så som ni märker har jag haft FULLT UPP!! Men iaf kom hem vid typ 12 idagf rån partyt...sen sov jag i typ en timme sen var det släktkalas...efter det byta om o ut till ♥Öride♥ Äntligen hamnade jag här!!!♥♥ Men det varar inte länge till....ska kolla på Melodifestivalen, sen är det ju natt (då får jag vila) men sen ska jag till Kalmar heeela dan, tror att vi skulle äta pizza med Frejsan på ITALIA (världens godaste pizzor) Sen är det Årsmöte på travet samtprisutdelning:D Hinner inte skriva mer nu ska ner till Thai resturangen

/DÅ!

ps. kommer få pris i bl.a montèryttare kusk o häst:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0