Träningen!♥♥

Idag så vaknade ju jag hos Frejsaan! Vi packade o drog till travet♥ Där körde vi intervaller på rakan, det gick bra,, Freja körde Loppan,, vi körde tillsammans med Evelina!(Hon hade Cindy) Vi körde fyra vänder, 100m snabbt och sen sakta;)Efter det två varv på slingan sen var det att ta pulsen,, Öride hade 52/min! Så han hade ju inte tagit ut sig så mycket,, han hade en galopp i början fast han vart ju inte så varm då:D Annars var det bra,, han var inte lika FRÄSCH som han var senast jag var på travet :/ Aja nog om det,, vi tog ju pulsen i duschen sen igen då hade han gått ner till 40/min så han är ju fortfarande i form sen vintern;)♥♥♥ Blir ingen bild för att jag råkade glömma min kabel till mobilen hos Freja!:/

/DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0