GB då igen!

Halloj! Tyckte verkligen att det var dags för en liten updatering här, och efter som dom inte verkar göra det själva, hehe, så får jag göra det! ;)

Det bästa med vintern just nu är, tycker jag, tolka & snögalopp!
Tolka är ju riktigt kul, fast jag brukar inte få åka efter så ofta eftersom det alltid är jag som rider.. Har faktiskt bara åkt efter en gång, och det var väl förra veckan tror jag! Lowiza red bara lite, men han kan va ganska jobbig ibland när han tycker det är kul och bli så pigg, så det gick väl lite sådär.. ;) men funkade ju så jag fick pröva iaf! Det finns ju ganska många sätt att tolka på efter, eller vi har prövat ganska många tror jag: pulka, dubbelpulka, spark, miniskidor, skidor, snowracer & tefat typ! :)

Snögalopp är ju också riktigt roligt! Förra vintern var ju grym till det innan det blev massa skare, bara kunna rida ut i nästan 1 m snö barbacka och galoppera på och snön som bara flyger och fötterna som nästan är nere i snön! hääärligt! :D fast det blir ju inte så länge då, ganska jobbigt för honom att pulsa och galoppera i all den snön! Tänk om vi skulle göra det? lilltrötta lixom! ;) Inte samma sak att göra det iår , saknar lite snö om man säger så! men det funkar ju det med! :)

Ska faktiskt tolka med en kompis senare idag, myyys blire! Hon får nog rida honom lite också, kul & se! Så jag kan pröva lite mer ;)

För er som inte fattat vem jag är än!

/Sofia ♥

ps! Glöm Inte: http://teamsaso.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0