Hejsan<333

Hajsan, det var ju typ hur länge sen igen som jag bloggade men nu ska det bli bättring för nu har man ju liksom kommit in i skolan o så* Ja nu ska ni få veta lite ''viktiga'' saker som har hänt sen jag bloggade sist.

TRAVGALA

Som vissa kanske redan vet så har jag fått gå på TRAVGALA för att ta emot pris!! Det var såå coolt asså" Öride blev ju ''ÅRETS HÄST''! Han är såå himla duktig, vad skulle jag göra utan honom?? Ja inte vet jag!! Man åt typ tre rätters och så delades det ju såklart ut en massa andra priser! DEt var oxå en trollkarl/illutionist(vet inte hur det stavas) där som underhållning, efter detta var det ''disco'' så det höll väl på till typ 2-3 tiden´. Men vi kom hem ca:2 (på natten då asså) Jag fick en typ pokal kan man väl säga och en stor blommbukett.

SKADA

Ja i torsdags så fick jag en typ nerv imellan nackkotorna i kläm så jag fick inte gå i skolan då. Doktorn sa att jag skulle vila i en vecka, och inte lyfta något tungt. Det gjorde sjuukt ont då så fort jag vred på huvudet eller lyfte armen. Så det var ju inte så skönt, men nu känner jag det inte alls längre!

DISCO

Ja våran klass hade disco. Det gick jätte bra, vi sålde typ hur mycket som helst! Fast jag fick ju såklart ta det lungt p.g.a skadan:(

Ja sen har jag väl inte gjort så mycket mer, inte vad jag kommer ihåg iaf!

Jaja nu får det bli nog om detta

/DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0